Dagens höjdpunkt!

Gick till skolan vid halv två för att ha sista matte lektionen
få provet vi hade gjort, Nationella i matte B. Världens storm
ute, förstår inte hur man kan gå ut frivilligt?
Vi kom till skolan, har inte varit så nervös i hela mitt liv!
Hade jag klarat provet hade jag klarat kursen, och jag som är så
dålig på matte tänker klart att jag inte klara de.
Sätter oss i salen, mitt hjärta åker nästan ut när han säger mitt namn hjärtat
har inte bultat så mycket sen jag sist sprang haha!Satte mig kolla på provet JAG KLARA MATTE B!
KATRIN KLARADE MATTE B NATIONELLA! Har aldrig varit så glad i hela mitt
liv kan jag lova er! Jag är så otroligt glad så att de inte är sant!

What goes around comes around

K.A


Kommentarer
Postat av: F

vi är så jävla bra!

2009-12-18 @ 11:06:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0