Snart över!

VARNING FÖR ETT LÅNGT INLÄGG!


Förlåt hann verkligen inte skriva igår, hann nästan inte
med någonting igår! Gick upp vid sex som ett djur!
Jobbade otroligt länge, va en jobbig dag med mycket folk!
Vera kom förbi som gjorde mig glad. Hjälpte till för min chef
leker high life! Vera och jag drog och skulle sola, vid 6 kom vi
till solcentret. Folk på kö och flera tjejer i ett rum och andra solar
30 min? Satt där som idioter men kul hade vi som vanligt och lite
smått kriminella, haha med det stannar mellan mig och Vera!
Kom hem från solcentret vid halv 9. Kom hem kollade på
Victoria secret och sen Cinderella story

Gick upp vid halv 12 skönt med sovmorgon någonting som
inte är skönt är att jag börjar bli sjuk. Kul att börja året med en
förkylning, verkligen inte! Drog ner på stan och köpte ett skärp till
min outfit ikväll. Lovar er att jag ska visa allting jag har köpt men just nu
hinner jag inte. Har duschat och smörjt in mig, äter just nu lunch!
Ikväll blir det Nykvar med tjejerna så jag har mycket jag
måste göra så vid datan får jag inte sitta!

Om ungefär 9 timmar är 2009 över. Att tiden går så snabbt!
Har hänt både bra och dåliga saker i mitt liv, men kan säga att
de positiva tar över det negativa! Måste tacka alla som har funnits
vid min sida under de här året, stöttat mig och hjälp mig! Gjort några
resor och även skolan rullat på både bra och dåligt!
Är också VÄLDIGT tacksam över att jag har fått Vera in i mitt liv!
Vi har varit barndoms vänner, och hittade varandra igen!
Måste tacka henne till hundra du har gjort mig till en starkare
person. Älskar dig!

Hoppas att 2010, konstig att säga så. Men att 2010 kommer
bli ett bra år för oss allt lev livet. Tänk på att vi lever en gång!
Ta hand om era nära och kära! Och att det kommande kommer
komma med lycka!

Hinner jag skriva igen gör jag det och om jag inte gör
Önskar jag er alla från mitt hjärta ett Gott nytt år!




Det här glider jag runt med just nu!




 


För sista gången i år!



What goes around comes around



K.A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0