Barnsligt gott!

Vaknade för ett tag sen kände mig sugen på pannkakor med glass och sylt!
Fängelsemat men så himla gott till frukost eller mellanmål. Barnsligt gott!
Ska till skolan om en kvart för att ha italienska men
för ska jag berätta lite om helgen. I fredags kollade
jag och vera på slumdog millionaire, otroligt bra film!
Vi käkade pizza, köpte chips, godis och chokladpudding med grädde!
Vi är djur vi vet, hahah.
I lördags jobbade jag sen fick jag skjuts till nykvarn av bästa N.
Sara hade fyllt år så de vart en tjej middag , väldigt mysigt!
I går vart det också att jobba...
En skön helg!
Nej nu måste jag skynda mig skriver lite senare!


Mmmmmm!

What goes around comes around

K.A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0