Duktig flicka

Känner mig som en duktig flicka, har pluggat för
första gången den här veckan hemma, haha.
Lat jag vet men hur skönt är det inte att
bara ligga i sängen och kolla på tv? UNDERBART!
Väldigt seg dag idag vakna hade italienska,
helt värdelöst Kom hem käka lunch träffa
brudarna. Dom skulle göra någonting på
en järnhandel så det vara bara att hänga med
satt där i 1 timme och glodde.  
Sen satte vi oss på ett café och
plugga/pratade, mys.
Det vanliga livet.

Saknar Stockholm! Bor i en håla utanför Eskilstuna
Och under sommaren åkte jag och min närmaste alltid till
Stockholm. Inte en gång utan flera gånger under en månad
mycket för dom som bor här, det är inte varje dag man åker ditt.
Saknar att shoppa tills händerna inte orkar med, sätta oss
på Baresso och bara ta det lugnt och sen alltid stressa till
tåget! Får ta och åka snart!


Det vart ingen låt igår så idag får ni 2!

Dj qualitys egna remix - mixsession part 2
Joz-f - Oh girl

Ha en underbar kväll

What goes around comes around

K.A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0