Jeevlar...

Ligger i min underbara säng, älskar den shiit! Tjejerna som sovit över här älskat den. Jag själv som sover här varje dag och sen sover någon annanstans hatar jag mitt liv under natten. onödig fakta om mig och min säng!  

Helgen då fredag, körde mitt race och gjorde de jag ville göra. Trött på hur jag såg ut så lite nytt, inte världens förändring men skönt för min del. Jobbet med killarna till 7, bara några timmar med dom och man får "chocken"!

Lördag- Jobbade med Vera, kl 10 får jag sms. Jag är på cluuub humör va redo. Shoot vi börjar dagen med mj och slutar med tooot tooot. Hade grymt mycket att göra men bara för att vi är ett grymt team så kände vi knappt av de. Älskar att jobba med babe mycket skratt, lappdance och skratt med kunderna.

Söndag- Dagen jag hata mitt liv kommer inte berätta något bara med punkter.
1. Ta ute serveringen i regn
2. Sura kunder
3. Stopp i diskhornet
4. Rensa espresso maskinen - STOPP där med
5. Någon SKITER nej ni läser inte fel SKITER i soptunnan. Jävla djur det finns! 
 
Idag då varit i skolan, haft världens segaste matte fucking c lektion och kört med pappa ute på gatan första gången för de så wohoo till mig haha sen även en snabb träff med babe!

Bild race från sommaren! Har haft en underbar sommar, tack till alla men ett större tack till babe! måste ringa henne om 12 min hahaha! 














What goes around comes around

K.A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0