Ledig på hög nivå!

Skulle publiceras vid 8!

Har varit ledig nu i kanske 4 dagar, känns underbart eller jobbade i tisdags men lugnt var de och ninos va lugn så de va kul! Fast ska jobba nu söndag och måndag får se om jag tar flera dagar.

Jaha va händer med er, eller varför ens skriva så inte som att någon kommer svara på de! Själv har jag ju som sagt varit ledig, vart på äventyr, varit med tjejerna, haft picknick och haft solen på våran sida!Juste sen får jag ju inte glömma de vanliga som vi alltid gör, ÄTER! Mycket vi fortfarande inte gjort, men fortfarande en vecka kvar så i får se vad som händer!

Nej ska ställa mig i köket och baka någonting nu och sen försöka få hit tjejerna på mys i det här äckliga vädret!
Ha en mysig lördag!


















What goes around comes around

K.A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0