27e augusti

Har ni saknat mig? Haha Ett bra tag sen jag blogga, har saknat att skriva och berätta allt men har verkligen inte haft tid! Skolan har börjat, så det tar upp ganska mycket tid. Vissa långa dagar andra korta men är det inte lite orimligt att sluta vid halv 6 då? Seriöst min skola!!!!! Har gått från att vara i skolan, till pappa, köra, träffa tjejerna snabbt och sist hem för att  plugga!  Fun life borde ju ha ett eget program, eller va tycker ni?

Har världens sämsta minne så kommer verkligen inte ihåg vad som har hänt. Den här veckan kan jag nog komma på eller helt ärligt kommer inte på¨vad jag gjorde i måndags eller i tisdags. Seriöst jag och mitt minne. Onsdags var det iallafall den traditionella nollningen, vi treor skulle nolla ettorna. Så allt ifrån fil, senap, mjöl, ägg, bönor till en presenning med fisk och katt&hund mat! Hade det riktigt kul eftersom jag var den ändå tjejen som nollade i våran klass, sen drog vi tjejer hem till mig, tänk er 5 tjejer i mitt rum och en dusch till 5 tjejer. Men det gick bra och vi kom ut efter tre timmar! Drog ner på en fest och träffade alla från skolan.

Sitter nu på filosofi lektionen som har förstört mig, seriöst hela klassen sitter och leker filosofer från höger till vänster. Så sitter och är tyst med musik än att lyssna på dom haha!  Senare lunch sen sista lektionen sen kommer det hända någonting jag velat göra ett bra tag!





What goes around comes around

K.A



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0