Goood nytt jul!

Hej på er, god jul! Jag har inte dragit och dött tvärtom. Har verkligen inte hunnit blogga,  klart jag har suttit vid datan med har inte haft orken att skriva ett långt inlägg. Sist jag skrev och berättade om mitt "intressanta liv" så skulle vi kanske på lucia saken, som vi gjorde. Drog först till en vän, och därefter till stället där alla var, kul var det iallafall.Måste bli bättre på att prova på saker innan jag säger att de är tråkigt. Onsdagen den 15 december var det våran abiturientmiddag ( ett halv år kvar till studenten middag) med hela åk3. Drog till Rogge för middag och hundra tal, därefter till strängnäs "stora" klubb Underbar haha!  Därefter hem till en kompis för att fortsätta och i sängen runt 3/4. Sen upp vid 8 dagen efter gjorde de inte bättre för avslutning( shiiiiiiiiiiiiiiiit min sista julavslutning!!!!!!) Fredagen, drog jag till skolan för att göra ett prov som jag klarade galant, därefter en trip till Eskilstuna med familjen.
Helgen vart det jobb och på måndagen drog vi på en trip, som var en väldigt bra början på lovet. På tisdagen komma hem återhämta sig och sova för att gå upp tidigt. Onsdagen vart det jobb och sedan myspys kväll med min vera, allt ifrån våra egna brownie med after eight till godis chips och dipp. Torsdagn gick att fira jul med pappa och nu är det fredag och här sitter jag i mitt rum och funderar lite på livet och uppskattar de väldigt mycket.Är tacksam för att jag har min familj, vänner och allt annat jag får, fått och har.
Från mig till er alla önskar jag er en godjul!
What goes around comes around

K.A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0