Årets första Semla

Sitter i sängen och bombar med
härlig musik! Som sagt de finns ingenting bättre
än musik som gör en glad! Skola idag som vanligt.
Upp vid halv 10 skulle gå ut vid 20 i... Lyckat, nej!
Sprang eller gled men andra ord! Efter dom första lektionerna
gick jag och Johanna till Ica och shoppade lite. Kom hem till mig
och började fixa allt. De vart baguette men grillad kyckling keso och mycket
sallad. Fasten jag nyss åt blev jag hungrig! Så grymt gott var det!
Vi är ju så klart sista minuten barn så vi fick springa till skolan med vår efterrätt
i handen som var SEMLOR. Årets första semla och kan säga er  att den satt 
väldigt bra!

   

 

     





What goes around comes around

K.A


Kommentarer
Postat av: J

Haha MOFF!!! Satan va goda dem va.

2010-01-13 @ 21:54:50
URL: http://hiddenface.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0