Katrins helg!

Måste först börja att säga förlåt för den
dåliga uppdateringen!
Måste  varna er för mycket text!

Ska börja berätta från fredags,
Skrev ett inlägg då var jag på väg ut. Johanna fyllde 18 år,
grattis igen gumman! Drog till skolan och satte upp lappar på henne
över hela skolan. Vi alla sprang ner på stan för att hinna äta lunch med Johanna!
Sen vid halv 2 sprang jag och Vera som packåsnor till stationen.
Kommer fram helvetes tåget som skulle ta oss till Eskilstuna sen vidare till Norrköping
var försenat en halv timme, efter några svordomar bestämde vi oss för att ta tåget till Södertälje
istället. Det tåget skulle gå vid 20 över, haha nej nej det tåget var försenat 15 min. Nu vart det dubbel
med svordomar Vera planera självmord över rälsen och mycket (bubbel, Vera du fattar haha).
Tåget kom fram till Södertälje springer igen som hundar, sen hoppar vi på tåget till norrköping.
Så klar att det inte ska finnas platser. Nog om våran helvetes resa.

Kom fram till Norrköping till Veras syster Vanja och Nicholas. Hem till henne, utan att överdriva den finaste
lägenheten jag har sett! Kvällen var mysig med mycket mat och goda saker. 

  
Är vi inte största packåsnorna          Kladdmuffins med grädde och bär!
vet jag inte vad vi är!


 

På lördag , upp vid ÅTTA! haha nej men Nicholas och Verav ar uppe,
kände mig dum som bara låg där. Så gick upp vara med alla,
äta och fixa sig. Vid tolv gick jag och Vera ner på stan kollade runt
och fikade lite. Hem till dom äta och sen hem:(. Tråkiga jävla jobb, haha!
Men tack till Vanija Joon för jag fick komma!



Hur snygg skulle inte Vera vara i kort hår!

  
Söta Nicholas!                                 


Söndag = Jobb. Känns som att jag har gjort miljoner latte idag!
Håller på med ett collage som inte vill funka just nu men kommer upp snart!


Juste får inte glömma,Grattis till bästa Isak som gifte sig igår!
Önskar er all lycka i världen!



Isaaak!


What goes around comes around

K.A


Kommentarer
Postat av: Vanija Jooon

Du var så välkommen! Tack själv för att du kom, du är välkommen tillbaka whenever ghoshgele ;). haha

ta han d om dig, puss!

2010-01-24 @ 20:30:29
Postat av: Gaaby !

Jag dööör isak e så jävla rolig ! Hhahahahaa kul att få träffa hnm på ons :D

2010-01-25 @ 22:56:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0