Helgen

Tjenare, Grym helg måste jag först säga. Därför jag inte
har hunnit blogga.

I fredags var det egentligen
planerat att vi skulle gå och bowla. Men de gick inte så
Jag, Kamal och Vera drog hem till Vera som var helt
ensam hemma. Underbart, hade de grymt kul. Har aldrig
haft en gång vi har varit och inte skrattat ihjäl oss!
Mycket mat, dans ,filmer och skratt!
Men lite ska vi hålla mellan oss tre.



Jävla kyla, Veras ögonfransar var sexiga!









 

LÖRDAG

Sov kanske 1,5 timme. 8 på morgonen varndrade jag
och kamal från Bergen till Stan. Jobb var ordet.Sega mig som vanligt
käka frukost i kanske en halv timme med isak. Kom hem
sen kom tjejerna för att tvinga med mig hem till Vera igen!
Hängde med men seg som fan. Åt tacos och hade de mys.
Tyvärr inga bilder.

Söndag

Sov skit skönt, får skjuts in till stan . Jobba idag igen.
Dööööööött. Vart är alla? Men skönt ändå orkade inte
djura. Hann äta frukost och plugga lite till och med haha.
MEN en sak som inte fick hända hände mig idag! Råka ta sönder
en kaffe kanna. Måste berätta från början Gaby råkar ta sönder
inte en utan två kannor. Ninos "dör". Dyra är dom enligt honom så ont i
rumpan gjorde de nog. Men efter de har kannorna varit hans liv, och
just idag ska jag ta sönder en!






Otroligt sugen om Godis snören!


What goes around comes around

K.A


Kommentarer
Postat av: Gaaby !

Som djuuuuuuuuuuur du också hahah!

Alltså jag dööör av skratt här bara jag tänker på ninoooos ! ASoo han och sina jävla kannor! Aj aj aj vill inte höra hans snack på tis. Shiiit! Ajja men 200 kr gumman .. life is a bitch haha!



Justeee .. yeaah right att det är veras ögonfransar! Hhahah så dåliga , för det första hon är hon inte så bruuun haha :D jävla kurder!

2010-01-11 @ 00:49:00
Postat av: katrin

hahaha alltså han kommer påminna mig om dom här

kannorna tills jag dör! omg babe tycker synd

om dig det kommer vara det ända han kommer snacka om! 200kr kommer bajs ut dom till honom haha:D



2010-01-11 @ 23:55:16
URL: http://katrinahron.blogg.se/
Postat av: Kamal

det dar va basta helgen pa lange assa!!! det behovdes<333

2010-01-13 @ 13:25:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0