Mysmedmigsjälv!

Har tänt ljus och bytt kläder. Dags att lägga sig
i sängen med chipsen och dippen och bara ta de lungt.
Ska kolla på Victoris Secret och The break up. Så de är mina tv-tips!

Måste dela med mig med eftermiddagen. Drog ner på stan, eller
med andra ord till jobbet hämta Gaby där även snyggaste chefen var där!
Vi va nästa inne i alla elektroniska affärer i Strängnäs, Gaby är
stammis! Vi drog vidare till solcenter och precis utanför ramlar jag?!
Första fallet på hela vintern landa på min rygg som en idiot. Tack
gud att Gaby va med annars skulle jag skämts ihjäl!

Ha en bra kväll!




Block till skolan köptes också!


What goes around comes around

K.A


Kommentarer
Postat av: Gaaby !

Som djuuur du ramlar också ! hahahaha asso jag dööör av garv fortfarnade. Stakars bebiiis !



love u girl!

2010-01-08 @ 00:58:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0