OMG

Vad har hänt? Jo kollade på de sista avsnittet som
inte kom upp igår från Paradise hotel. OMG är min reaktion!
Varför ställde hon sig inte vid Kristoffer? Då kunde Catja åka ut som
hon ville?! OMG OMG OMG! Haha förlåt tvungen att få ut lite!
Förutom de har jag hunnit äta, baka, duscha och kolla på film.

Bakning vart lyckad, kladdmuffins med grädde. Skulle egentligen baka
det med Vera med de vart inte av så jag vart sugen på någonting sött och
muffinsarna satt perfekt!
Filmen mine yours and ours gick nyss på tv3. Satt också bra, älskar filmer med
lyckliga slut. Gör en glad!

     



What goes around comes around

K.A

Kommentarer
Postat av: J

Åh.. och jag som sitter kvar här i skolan och börjar bli hungrig, din jävel ;)

2010-01-07 @ 15:32:34
URL: http://hiddenface.blogg.se/
Postat av: Kamal

Dina muffins ser grymt goda ut babe, ge mig haha <333

2010-01-08 @ 18:07:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0