Tisdag, 12 januari 2010


Hej folk! Sitter i min säng och äter( som vanligt!!).
Hade skola vid halv nio idag, går upp vid åtta,
Varför inte? haha . Under hela lektionen skulle vi läsa
flera sidor i våran bok? Vem låter oss läsa en
bok på morgonen. Jag somnar typ men vaknar
till av att mitt huvud åkte mot bordet.
Vid 10 tiden gick jag och Johanna ner mot
jobbet och käkade frukost/lunch, toast med kyckling
och senap. Underbart! Drog tillbaka till skolan för två lektionen
till sen var jag tvungen att åka till Eskilstuna , Tandläkartid!
Gick helt okej!Träffade tjejerna där, fick bara hem en rouge. 
Har ätit och duschat och nu måste Verkligen måste jag plugga! 

 

   


What goes around comes around

K.A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0