År och dagar...

År och dagar sen jag sist skrev, men jag har helt ärligt inte hunnit. Har varit så att jag vaknat upp vid halv 7 gått och jobbat till 5 kanske, hem fixa sig sen ut träffa vännerna sen komma hem vid halv 12 -12 och sen sova. Ungefär det livet jag har haft under några veckor. Tjejerna på jobbet har slutat så nu är det bara jag och vera som jobbar så de blir lite tufft, men jävligt kul med vera, ninos, isak och rabi! Vera- alltid rolig att jobba med skriker på varandra från disken till köket om att byta låt och leker att vi är i hells kitchen, ninos- haha underbar människa omänsklig chef! Rabi- ninos bror- naknoooo från början till slut, sjuka kunder har vi haft tillsammans och panik haha. Isak- älskar när han kommer in och gör jobbet roligt när man står där med kaos och alltid leta efter vår melon.

Annars har det varit ett skönt lov än så länge inte alls mycket har hänt tråkigt för min del men vi har många år att leva, visst man lever bara en gång men det finns 365 dagar på året och jag är 17 år jävligt många 365 dagar har jag att fylla med roliga saker! Har varit dålig med kameran men lite har jag kunnat ta.

Bilderna är ifrån- Midsommar, matning till fåglar, Stockholm, dricka på jobbet en het sommar dag, grilla med tjejerna och sen middag med vera. Har gjort en massa mer men har glömt bort och glömt ta bilder.

Dags att forska vidare och sen sova, godnatt!



















What goes around comes around

K.A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0