Fresh...

Godkväll!

Hoppas ni mår bra och lever livet. För min del är mitt liv jobbet. Är så sjukt trött i hela kroppen och huvudet, somnade en stund när jag kom hem men känner mig lika trött nu. Har suttit hela kvällen med the hills och the city, skönt att inte göra någonting än att bara glo. Dags att byta om till skönare kläder och sen kanske en bok får se om min stackars ögon orkar!

Juste till fresh, har äntligen köpt en speciell spray till skorna som luktar skit under sommaren, till mina jobb skor och till mina vanliga ballerina. Skit bra till ballerina eller till folk som använder skor utan strumpor! Köp den här, skit snuskigt att skorna ska lukta och behöva skämmas när man shoppas och inte kan ta av sig sina skor och vill pröva andra!



What goes aorund comes around

K.A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0