10+11 juli

Vilken varm dag! Brist på syre blir det då kan jag säga. Jobbade idag i denna värme, utan ac fast med en fläkt med varm luft! Utan att överdriva svettades på alla möjliga ställen på min kropp. Hem och sen tjejerna

Igår var jag ledig, senare på kvällen mötte jag upp vera och chantal. Vi spelade minigolf haha. Vi kan säga att det var jag och chantal mot vera. För om vi förlora skulle vi bjuda vera på ett glad vin, och om vi vann skulle vi få kalla henne som henne dåligförlorare. Men hon kom två så de vart ingenting!

Dags att lägga sig, upp och jobba imorgon puss puss. Juste grattis till Spanien som vunnit VM!







What goes around comes around

K.A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0