Jag hitta min andra halva!

Hej på er, midsommar redan. Shit vad tiden går snabbt, inget jag brukar fira. Vet inte säger man glad midsommar eller trevlig midsommar, tecken på hur trög jag är eller på hur mycket jag bryr mig! Är helt slut i kroppen, 3 dagars jobb och 5 dagar kvar alltså 8 dagar! Mina fötter är redan sönder, tycker lite synd om mig faktids!
Men det bästa är att jag och vera har fått jobba ihop nu shit va kul man kan ha, tänk er att jobba med er barndomskompis, bästa kompis! Finns inget roligare och ninos klagar som vanligt!

Till min andra halva, HITTADE MIN CYKEL:D! yaaaaay, såg den för några dagar sen bara två hus från mitt. Inspekterade den igår och fatta att de va min, idag drog jag och vera för att spana in den, vi kollade och vi tog den bara. Det äckliga är att jag känner tjejen, vad borde jag göra? polisanmäla, skjuta, inbrott eller slåsönder hahaha, driver men borde man prata med henne eller skit i det totalt. HAHA vilken choock hon kommer få när hon ser att den är borta!



What goes around comes around

K.A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0