Sista dagen

Hejsan, vilken  underbar dag. Solen har stekt sönder, solade ett tag men orkade verkligen inte sitta där längre, kände hur svettig och äcklig man blev. Så kom hem fixade mig sen drog jag och vera till Gaby som jobbade. Idag var det hennes sista dag på jobbet! Kommer verkligen sakna henne, alltid lika kul att komma till jobbet när hon jobbade och när vi jobbade fyfan va kul vi alltid hade. Ska inte berätta vad vi gjorde vet verkligen inte vilka ni är så för mycket kan jag inte säga. Låter som att hon har dött men hon har bara flyttat till Stockholm alltså 1 timme ifrån oss. Så vi kommer säkert ses ändå.
Efter de så mötte vi upp chantal och sen drog vi tre för att grilla. SKIT GOTT OCH SKIT MYSIGT!  Vera har alla bilder för en idiot som jag är glömmer jag kameran hemma! Måste lägga mig för imorgon börjar det....


Bild från tjejernas student!

What goes around comes around

K.A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0