drömmar

Tjenare! Är så jävla seg på att blogga, vet exakt vad jag vill blogga om på dagarna men fan sen kommer man på andra saker att göra så glömmer man bort er söta. Har varit en skön dag, börjar med att jag åker hem till vera, som hon skrev själv jag utnyttjar hennes altan haha. Så fort jag kommer fram kommer nog världens moln. Gudsvilja att jag ska vara albion och vera zinjii. Hem dö sen utflykt till vårt älsklings ställe, tror de alltid ska hända någonting när vi åker dit! 

Har suttit och kollat på the hills i en timme nu, kollar man på de hatar man nog sitt liv! Men fan man gör sitt egna liv, kan inte sitta och tro att gudarna fixar ens liv. Har så jävla mycket jag vill göra i mitt liv, har ganska många drömmar, kanske för många. Men vill inte att de ska stoppa mig för att dom kanske är lite överdrivna. Mål och drömmar får iallafall mig att vara driven och forsätta.  Dom behöver inte vara omöjliga om ni verkligen försöker, ingenting kommer gratis! Kämpa kämpa kämpa!



What goes around comes around

K.A


Kommentarer
Postat av: J

Man ska alltid tänka positivt, keep up the good thinking! :)

2010-05-28 @ 16:24:07
URL: http://hiddenface.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0