Sombody to love

Hej babes!

Lite töntigt att skriva nu på en fredags kväll men ibland har man inte de roligaste livet. Har suttit med naturkunskaps boken nu i 1,5 timme. Har ganska mycket i skolan  nästa vecka t.ex ett prov i naturkunskap så tänkte va duktig för en gångs skull och plugga lite. Jaha vad händer då, absolut ingenting njuter av att jag haft lov, jobb lördag och söndag vet jobbar som ett as. Men vem bryr sig om vad folk tycker och tänker, kommer ingenstans om jag sitter hemma och om jag missar en fest lite då och då också så jobb ska de vara. Ska även försöka tvinga hit felicia på söndag haha om du läser de här snääällla haha!

Gick in på johannas blogg och kollad lite och såg att hon hade uppdaterat från USA! Är så äckligt avundsjuk på henne som glider runt där på alla gator, alla affärer, central park och allt underbart som finns där. Ska fortsätta med min natur(fucking)kunskap medans klockan är halv 4 i new york och johanna sitter säker i central park men en latte från starbucks och älskar sitt liv. Ska sluta innan jag verkligen börjar hata mitt liv haha!



What goes around comes around

K.A

Kommentarer
Postat av: F

somebody to love?? du har ju mig babee :)

2010-10-03 @ 18:45:55
URL: http://filippazoe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0