Fredagen den 3 september


OBS- ONÖDIG ÌNFORMATION

Sitter i skolan på en samhällslektion heeeelt ensam. Tjejerna dissar skolan( tjejer ni läser de här,och när jag vill skolka  ska ni säga gå gå och inte säga någonting bara säga ha de så kul :)! ) . Skolan börjar och mitt khara liv har förvandlats till plugg äta köra och sova sen får jag inte glömma matte c!
 Valde matte c frivilligt, lite dumt men tänker lite längre, om jag kanske behöver det lite längre fram så har jag det helt här än på komvux.

I tisdags så var det skola till 12 sprang hem städa, duscha, maxa, och packa på en timme. Träffade mina tjejer för att luncha och plugga matte. Ninos underbara ninos som hjälper mig med matten, utan honom ingen matte för mig! Vid 5 satte jag mig på tåget mot nykvar för johanna hade bjudit oss på kräftskiva. Första gången för kräftor iår och första gången på en moppe för mig.

I onsdags sov vi över hos johanna, jag är verkligen en sån person som måste vara 5 eller 10 min innan till saker. Så vi går ner till tåget tvingat ner tjejerna tidig så vi kommer ner och tåget är försenat 15 min, sen 15 min till sen 30 min. Allt som allt var tåget 1,5 timme försenat. Skola, plugg med ninos sen hem. Ser ni mitt liv eller?!

Igår skola till 5, hem till pappa direkt för mat mat mat. Man dör verkligen efter en lång dag i skolan. Senare ut för att köra med pappa, ut på gatorna lite stolt över mig själv. Så fort jag såg en bil i början hamna hjärtat i käften men nu ligger den var i bröstet och jag kör lugnt. Gick senare till tjejerna för lite prat och mys.


JAG HAR KLIPPT MIG! hahah nördigt men var tvungen att säga!







What goes around comes around

K.A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0