Surkärring

Jag är på riktigt damp humör! Vet inte varför har varit de sens jag vaknade upp, kanske för att jag är otroligt trött. Vill inte snacka skit men fan va folk är snåååååååååla så att de inte är sant en sak jag dampat på är-  jag vill ha en paj med vatten, DRIVER DU MED MIG?!?!?! VATTEN OCH PAJ? Okej om det var en liten tjejer men fan kvinnan var 40+ DRIVER DU!!! Och sen en sak till som jag seriöst dampar över, VARFÖR SKA SVENNSKAR LEKA BLATTAR?! När dom kommer  med sina ord och leker något. Ohooo och tror ni dom ens kan säga de rätt, vilken människa säger bree och skit då? HAHA surkärringen katrin är framme. Damp på allt och alla idag!

Igår jobbade jag med ett riktigt khara, helt ärligt. Ninos överraskningar är inte alls roliga så får se hur han reagerar imorgon, SUPRICE HAHA! Vera kom och hämtade mig sen vidare till henne för god mat och ta de lugnt ett tag. Sen rullade vi till Stockholm- heron. Meningen var att vi skulle bowla och ta de lugnt, men vi hann bara äta tills alla vart sten döda. Men ändå skön att komma hem, somna som en hund på en gång.


SAKNAR SOMMAREN!

What goes around comes aorund

K.A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0